Returnering og reklamation

 

Udvidet returret i forbindelse med julen:

I forbindelse med julen tilbyder vi udvidet returret, så du allerede nu kan få julegaverne i hus uden at bekymre dig om, hvorvidt de skal byttes.

Har du lagt din ordre mellem den 17. november 2018 og den 21. december 2018, har du mulighed for at returnere dine varer frem til den 20. januar 2019.

Ønsker du at benytte den udvidede returret, skal du blot følge den almindelige returprocedure som beskrevet nedenfor.

 

Sådan returnerer du din ordre:

1. Download og udskriv vores returseddel ved at klikke her.

2. Udfyld retursedlen og vedlæg den dine varer. Varer med brudt/manglende plombering samt manglende eller betydeligt forringet emballage tages ikke retur. Emballageposer til tøjet må gerne åbnes. Landsholdstrøjer, hvor spillertryk er tilvalgt, tages ikke retur. 

3. Pak varerne forsvarligt og sæt den vedlagte returlabel udenpå pakken. Returnerer du sko så undgå venligst at bruge selve skoæsken som forsendelsesemballage.

4. Aflever pakken i buret på nærmeste posthus. Du skal senest 14 dage efter modtagelsen af varen enten returnere eller fortælle  os pr. email, at du ønsker at returnere. Hvis du sender en erklæring om at du returnerer, har du yderligere 14 dage til at sende din returnering, inden fristen udløber.

VIGTIGT! Husk at få en kvittering som bevis for indlevering, når du afleverer pakken hos Postnord. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke. 


Hvis du vælger ikke at bruge den vedlagte returlabel, er du selv ansvarlig for forsendelsen. Husk, at du i dette tilfælde selv skal betale fragtomkostningerne og at det ikke vil være muligt for os at tracke pakken.

Vælger du dette, skal du sende pakken til:

Cella Logistics - Servicecenter
Am Güterbahnhof 2
24976 Handewitt
Germany

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav.

 

Bytteservice

Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan vi refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på hummel.net. Varer, købt på udsalg eller med rabatkode kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.

 

Fragtomkostninger ved returnering

Skal du returnere din ordre anbefaler vi, at du bruger den vedlagte returlabel, som er forudbetalt (værdi 25 DKK).

Har du bestilt for under 400 DKK og returnerer hele din ordre, vil du få refunderet hele ordrebeløbet inklusiv den oprindelige fragt, med modregning af returlabel-værdien på 25 DKK. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du få refunderet beløbet for den eller de returnerede varer med modregning af returlabel-værdien på 25 DKK, og den oprindelige fragt vil ikke blive refunderet.

Hvis du vælger selv at oprette og betale forsendelsen, vil der naturligvis ikke ske modregning på 25 DKK.

Er du i tvivl om returneringen er du velkommen til at kontakte os på onlinesupportDK@hummel.dk eller +45 88 70 49 50 – vi uddyber gerne.

 

Tilbagebetaling

Når din returnering er registreret på vores lager, vil vi hurtigst muligt behandle denne og refundere dine penge. Normalvis er ekspeditionstiden 1-3 hverdage, fra din returnering er modtaget, men i travle perioder kan ekspeditionstiden være længere (i sjældne tilfælde op til 14 dage). 

Så snart din returnering er blevet behandlet, vil du få en bekræftelsesmail fra os. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. 

Det afhænger af din bank samt af, hvilket betalingsmiddel, du anvendte, hvornår pengene igen fremgår på din konto. 

Har du spørgsmål til din refundering, er du velkommen til at kontakte os på +45 88 70 49 50 eller onlinesupportDK@hummel.dk

 

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • Du reelt har taget varen i brug
  • Varen bærer præg af udefrakommende lugte såsom parfume eller røg eller viser anden tegn på brug/slitage
  • Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • Du ikke har fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.
  • Varens plombering eller emballage mangler eller er i betydeligt forringet stand i en grad, der påvirker varens værdi. Emballageposer til tøjet må gerne åbnes.
  • Du har tilvalgt spillertryk ved køb af en landsholdstrøje - disse kan ikke returneres

 

 

Reklamation

 

Den danske købelov stiller dig 2 års reklamationsret. Denne reklamationsret stilles af den forhandler, som har solgt dig produktet. 

Reklamationer på varer købt via vores webshop hummel.dk kan du reklamere over ved at kontakte os på onlinesupportDK@hummel.dk  eller tlf. +45 88 70 49 50.

Har du købt varen ved en af vores forhandlere, bedes du rette henvendelsen til dem. Forhandleren vil herefter behandle reklamationen i henhold til deres reklamationspolitik. Vi har desværre ikke mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt ved andre forhandlere end hummel.dk.


Til returnering af defekte varer, følg vores returproces øverst på denne side.

Når vi har modtaget din vare, undersøger vi fejlen og refunderer herefter pengene hurtigst muligt, såfremt reklamationen er berettiget og rettidig.

I tilfælde af, at du har modtaget en forkert vare eller størrelse i forhold til det bestilte, bedes du venligst returnere det – du vil få fragtomkostningerne refunderet, såfremt det fejlleverede udgør hele din ordre.

Returfragten vil naturligvis også blive refunderet. Anvender du ikke returlabelen bedes du gemme kvitteringen for dine fragtomkostninger. Send venligst en kopi af din kvittering for afsendelsen til servicecenter@hummel.dk og angiv dit ordrenummer i e-mailen.

 

Klageadgang

Hvis du ønsker at klage over en vare købt på hummel.net, kontakt da vores kundeservice på tlf. +45 88 70 49 50 eller via e-mail på onlinesupportDK@hummel.dk

Hvis du ikke er tilfreds med resultatet af din klage rettet direkte til os, kan du kontakte

Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Forbrugerhotline: 70 13 13 30
http://www.forbrug.dk/

Europæisk lovgivning bestemmer at alle webshops skal inkludere et link til Europa-Kommisionens Online Dispute Resolution platform. Klageportalen kan findes på følgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

 

Log ind

* Alle felter skal udfyldes med gyldig info.
* Ingen bruger fundet med den e-mail eller adgangskode



Der er ingen produkter i kurven

  • Størrelse:

    Farve:

    Varenr:

    Der er ikke flere varer på lager

    DKK

    DKK

    DKK

Ordreoversigt

Subtotal 1600 DKK
DKK DKK
Total DKK inkl. moms
Gå til kassen Gå til kurv

Glemt adgangskode

* Alle felter skal udfyldes med gyldig info.

Email OK. Hvis denne findes som kunde, vil du få tilsendt en e-mail om gendannelse af din kode.

Vi anvender cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse på vores website. Hvis du fortsætter på sitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. LÆS MERE.