Fri fragt ved køb over 400 DKK Fri retur hele oktober

Ofte stillede spørgsmål

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Men måske du kan være heldig at finde svaret her? 

Se mere i vores ofte stillede spørgsmål (FAQs) nedenfor.

 

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Så er du velkommen til at kontakte os på onlinesupportDK@hummel.dk eller telefon +45 88 70 49 50 (Alle hverdage 9.00-15.00)

 

Ordre

Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få ændringen med?

Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører helt automatisk. Vi kan dog forsøge at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er afsendt.
Landsholdstrøjer bestilt med spillertryk kan ikke anulleres eller returneres.

Såfremt du fortryder indholdet i din ordre, kan du i stedet nægte modtagelsen, hvorefter den vil blive returneret til os. Du vil få købsprisen refunderet fratrukket fragtomkostningerne.

Er der fejl i de angivne adresseoplysninger, vil PostNord oftest returnere pakken til os.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, om din ordre er registreret.

Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.

Hvorfor mangler jeg en vare i min ordre?

Mangler du en vare i din ordre, kan det skyldes, at varen enten er undervejs, udsolgt eller at vores lager har glemt at lægge varen i pakken. Kontakt os gerne så vi kan hjælpe dig. 

Levering

Kan jeg tracke min levering?

Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer inden for 1-2 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Skulle du herefter stadig ikke have modtaget din ordre, er du velkommen til at rette henvendelse til os for at få oplyst trackingnummer og evt. afhentningssted.

Din pakke kan muligvis være forsøgt afleveret af PostNord og vil derfor blive lagt til afhentning på nærmeste posthus.

Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind, så ved kampagner såsom udsalg, kan der i sjældne tilfælde forekomme en forlænget leveringstid.

Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din ordre 3 arbejdsdage efter, du lagde den, kan det skyldes en forsinkelse hos PostNord eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre os, at du modtager dine varer hurtigst muligt.

Jeg har valgt at få spillertryk på min landsholdstrøje - påvirker dette leveringstiden?

Ja, ved tilvalg af spillertryk tillægges yderligere 3-5 dages leveringstid grundet tryk hos ekstern partner. Når du modtager din e-mail med din faktura & dit Track & Trace-nummer, er trøjen på vej til vores eksterne partner for at få tryk. Ordren kan derfor ikke annulleres. 

Retur

Hvordan returnerer jeg?

Pak dine varer forsvarligt, print og udfyld retursedlen, og vedlæg den i pakken. Du finder retursedlen her.

VIGTIGT! Husk at få en kvittering som bevis for indlevering, når du afleverer pakken hos Postnord. 

Du skal senest 14 dage efter modtagelsen reagere, hvis du ønsker at sende dine varer retur.  

Du kan læse mere om vores returbetingelser her.

Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. 

Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard ved bestilling. 

Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.

Jeg ønsker at ombytte min vare - kan jeg det?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde ombytning af varer, men du får naturligvis dine penge refunderet, hvorefter du selv kan lave en ny bestilling på det ønskede produkt.

På denne måde slipper du også for at vente på en ekspedition af ombytningen, men kan bestille den ønskede vare og få den leveret inden for få dage, imens du venter på din refundering.

Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?

Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at reklamere over en vare, er du velkommen til at returnere varen, såfremt den er købt på vores hummel webshop. Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dit købsbeløb inden for 3-5 hverdage efter modtagelsen.

Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.

Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler.

Jeg ønsker at købe en vare som gave – hvad gør jeg, hvis modtageren ønsker at returnere?

Modtageren er velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og pakkelabelen til vedkommende. 

Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.

Du kan læse mere om vores returbetingelser her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, men jeg har brug for en anden størrelse, og tilbuddet er ophørt?

Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.

Kan jeg returnere en landsholdstrøje, hvor jeg har tilvalgt spillertryk?

Vi kan desværre ikke tilbyde returret på landsholdstrøjer med spillertryk. Din ordre kan derfor ikke annulleres efter bestilling.

Hvis du er usikker på dit køb kan du bestille uden tryk, så du bevarer din returret og herefter selv bestille tryk hos din lokale sportsforretning. 

Betaling

Hvor kan jeg indløse min rabatkode?

Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder, et felt angivet RABATKODE. Klik her for at indsætte din rabatkode, og klik herefter 'Tilføj'.

Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?

Prøv at anvende en anden browser, helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os venligst. Email: onlinesupportDK@hummel.dk - Tel.: 88 70 49 50

Rabatkoder og gavekort

Kan rabatkoder bruges på nedsatte varer?

Nej, rabatkoder kan ikke anvendes på nedsatte varer.

Kan jeg kombinere flere rabatkoder?

Nej, det er ikke muligt at kombinere rabatkoder. Der kan kun anvendes én rabatkode pr. ordre.

Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Rabatkoden indtaster du i kurven eller kassen, inden du gennemfører dit køb. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste eller kopiere din rabatkode ind. Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, samt at der ikke må være mellemrum.

Jeg har allerede gennemført mit køb – kan jeg bruge min rabatkode?

Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet.

Rabatkoden virker ikke?

Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, ligesom der ikke må være mellemrum i koden. Har du modtaget en rabatkode på mail, kan du kopiere den ind i rabatkodefeltet, så du undgår tastefejl.

Der kan være særlige betingelser for din rabatkode. Tjek om din rabatkode kan bruges på de varer, du har i din kurv. Betingelserne fremgår af den mail, du modtog rabatkoden i.

Har du stadig problemer, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Kan jeg købe et gavekort til hummel webshop?

Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til hummel webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten, der lyder på 14 dage. Gem blot returlabel og forsendelsesbekræftelse, da disse skal bruges ifm. returnering.

Jeg har brugt en rabatkode på min ordre og ønsker at returnere – får jeg en ny rabatkode?

Det afhænger af, hvilken type rabatkode du har benyttet.

Har du købt med en procentvis rabat (fx 10%), får du købsbeløbet refunderet til dit betalingskort, og vi udsteder ikke en ny rabatkode.

Har du købt med et fast beløb (fx 500,-) som rabat, så kontakt venligst kundeservice, hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra ordren.

Andet

Jeg har for nyligt købt en vare hos jer, der nu er kommet på tilbud - kan jeg få refunderet differencen?

Hvis din bestilte vare sættes ned i forbindelse med udsalg under 24 timer efter, du har lagt din bestilling, refunderer vi differencen. Kontakt da vores kundeservice med dit ordrenummer.

Får I en udsolgt vare på lager igen?

Det afhænger af, hvilken vare der er tale om, og hvor sent på sæsonen det er.

Kontakt os gerne på onlinesupportDK@hummel.dk for at høre nærmere. Angiv venligst stylenummer eller varenavn ved din henvendelse.

Log ind

* Alle felter skal udfyldes med gyldig info.
* Ingen bruger fundet med den e-mail eller adgangskode



Der er ingen produkter i kurven

  • Størrelse:

    Farve:

    Varenr:

    Der er ikke flere varer på lager

    DKK

    DKK

    DKK

Ordreoversigt

Subtotal 1600 DKK
DKK DKK
Total DKK inkl. moms
Gå til kassen Gå til kurv

Glemt adgangskode

* Alle felter skal udfyldes med gyldig info.

Email OK. Hvis denne findes som kunde, vil du få tilsendt en e-mail om gendannelse af din kode.

Vi anvender cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse på vores website. Hvis du fortsætter på sitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. LÆS MERE.