Ofte stillede spørgsmål

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Men måske du kan være heldig at finde svaret her? 

Se mere i vores ofte stillede spørgsmål (FAQs) nedenfor.

 

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Så er du velkommen til at kontakte os på onlinesupportDK@hummel.dk eller telefon +45 88 70 49 50 (Alle hverdage 9.00-15.00)

Jeg ønsker at købe en julegave - har I forlænget returfrist?

Ja, vi har valgt at forlænge vores returfrist på ordrer lagt fra d. 24.11.17 frem til d. 24.12.17 - disse kan returneres frem til d. 14.01.18. Så kan du være i god tid med julegaverne.

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Skulle du herefter stadig ikke have modtaget din ordre, er du velkommen til at rette henvendelse til os for at få oplyst trackingnummer og evt. afhentningssted.

Din pakke kan muligvis være forsøgt afleveret af PostNord og vil derfor blive lagt til afhentning på nærmeste posthus.

Kan jeg tracke min levering?

Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.

Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din ordre 3 arbejdsdage efter, du lagde den, er du velkommen til at rette henvendelse til os.

Det kan skyldes en forsinkelse hos PostNord eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre os, at du modtager dine varer hurtigst muligt.

Jeg ønsker at ombytte min vare - kan jeg det?

Af logistiske årsager har vi desværre ikke mulighed for at tilbyde ombytning af varer, men du får naturligvis dine penge refunderet, hvorefter du selv kan lave en ny bestilling på det ønskede produkt.

På denne måde slipper du også for at vente på en ekspedition af ombytningen, men kan bestille den ønskede vare og få den leveret inden for få dage, imens du venter på din refundering.

Hvordan returnerer jeg?

Pak dine varer forsvarligt, print og udfyld retursedlen, og vedlæg den i pakken. Du finder retursedlen her.

Du skal senest 14 dage efter modtagelsen reagere, hvis du ønsker at sende dine varer retur.  

Du kan læse mere om vores returbetingelser her.

Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. 

Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard ved bestilling. 

Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.

Får I en udsolgt vare på lager igen?

Det afhænger af, hvilken vare der er tale om, og hvor sent på sæsonen det er.

Kontakt os gerne på salgdk@hummel.dk for at høre nærmere. Angiv venligst stylenummer eller varenavn ved din henvendelse.

Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få ændringen med?

Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører helt automatisk. Vi kan dog forsøge at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er afsendt. 

Såfremt du fortryder indholder i din ordre, kan du i stedet nægte modtagelsen, hvorefter den vil blive returneret til os. Du vil få købsprisen refunderet fratrukket fragtomkostningerne.

Er der fejl i de angivne adresseoplysinger, vil PostNord oftest returnere pakken til os.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Prøv at tjekke dit spamfilter først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, om din ordre er registreret.

Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der vil kun blive foretaget en reservation indtil da.

Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?

Prøv at anvende en anden browser, helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl, og så hører vi gerne fra dig, så vi kan udrede problemet og hjælpe dig med at få afsluttet din ordre.

Kan jeg returnere en vare, der er købt med en rabatkode?

Ja, du er naturligvis velkommen til at returnere din vare købt med rabatkode, hvis du har brug for det. Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål omkring dette. 

Hvorfor mangler jeg en vare i min ordre?

Din ordre kan være leveret delvist. Det vil fremgå af din faktura, hvis dette er tilfældet. Resten af din ordre kan enten være undervejs eller udsolgt. Hvis din ordre er ved at blive pakket, vil du - som ved første levering - modtage endnu en mail med faktura og leveringsinformationer, når denne bliver afsendt.

Hvis du endnu ikke har modtaget nogen forsendelsesbekræftelse pr. e-mail 3 dage efter den forrige e-mail, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan undersøge problemet nærmere.

Du kan læse mere om delvis levering her.

Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?

Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at reklamere over en vare, er du velkommen til at returnere varen, såfremt den er købt på vores hummel webshop. Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dit købsbeløb inden for 3-5 hverdage efter modtagelsen.

Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.

Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler.

Jeg ønsker at købe en vare som gave – hvad gør jeg, hvis modtageren ønsker at returnere?

Modtageren er velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og pakkelabelen til vedkommende. 

Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.

Du kan læse mere om vores returbetingelser her.

Kan jeg købe et gavekort til hummel webshop?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til hummel webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten. Gem blot pakkelabel og forsendelsesbekræftelse.

Hvor kan jeg indløse min rabatkode?

Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder, et felt angivet RABATKODE. Klik her for at indsætte din rabatkode, og klik herefter 'Tilføj'.

Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, men jeg har brug for en anden størrelse, og tilbuddet er ophørt?

Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.

Log ind

* Alle felter skal udfyldes med gyldig info.
* Ingen bruger fundet med den e-mail eller adgangskode



Der er ingen produkter i kurven

  • Størrelse:

    Farve:

    Varenr:

    Der er ikke flere varer på lager

    DKK

    DKK

    DKK

Ordreoversigt

Subtotal 1600 DKK
DKK DKK
Total DKK inkl. moms
Gå til kassen Gå til kurv

Glemt adgangskode

* Alle felter skal udfyldes med gyldig info.

Email OK. Hvis denne findes som kunde, vil du få tilsendt en e-mail om gendannelse af din kode.

Vi anvender cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse på vores website. Hvis du fortsætter på sitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. LÆS MERE.